Valborg

Valborg. Vi hade egentligen inte planerat att göra någonting alls. Men så knackade grannarna på dörren halv elva på kvällen, och då var kalaset i full gång. Drack öl och trängdes i min slitna soffa, rökte och pratade en massa skit.  Vid tretiden fick jag och Linda ett plötsligt sug efter spänning och lämnade killarna för att dra ut på ödehusäventyr. Pratade samtidigt en massa skit och tiden gick hur fort som helst. Vi sjutiden på morgonen så ringde pojkarna och frågade om vi överhuvudtaget levde, och vi gick hem. Bestämde oss samtidigt för att inte gå och lägga oss, utan fortsatte glatt kalaset. Kom hem igår eftermiddag efter att Tony släpat hem mig, alla andra ville sova men jag var tydligen pigg. Sov ett par timmar, gick upp och åt kvällsmat och gick och la oss igen. Jag hade skitkul, men det har man ju alltid med våra fina grannar! 
 
 
 
 
 
 
Vad gjorde ni på valborg? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0