Ursäkta röran, men vi lever..

 
Har länge och väl stört mig på bloggar med alla välstädade hem, HUR GÖR MAN? Hur hinner man med att ha så fint och städat jämt? Hemma hos mig är det till 98% alltid stökigt, saker som borde göras, saker som borde plockas undan och saker som egentligen borde hamna på tippen. Men jag hinner inte, jag orkar inte och jag vill inte. Jag vill inte att mitt hem ska vara en steril miljö, jag lever, därför är det stökigt. Så därför tänker jag lägga ut lite bilder på hur det ser ut här hemma, just nu i skrivande stund. Så alla känsliga tittare varnas, stäng ned sidan om du känner att en hjärtinfarkt är på väg!
 
 
 
Kreativ och rolig som jag är (eller kanske mer lat och bekväm? För jag skulle ha börjat laga maten för länge sen och bilderna jag tog blev skit och jag orkade inte ta om dom.) så passade jag på att leka loss ordentligt med bilderna..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så, då var det gjort.. Våga mer stök i bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0