fjortontrettionio

Ibland blir jag så jävla arg på samhället så att jag vill spränga skiten. Jag blir så trött på alla beniga modeller som tydligen ska locka mig att köpa jeans.. Inte undra på att alla har komplex över någonting och aldrig någonsin är nöjda med hur de ser ut. För att smalt är snyggt, har man en valk, väger 10 kilo för mycket? Ja, då räknas man väl ändå inte som snygg, eller? Jag älskar min kropp precis så som den är, jag är glad för att jag har två armar och två ben. Min kropp tar mig dit jag vill, den tjänar sitt syfte mer än väl. Och jag vet att jag inte blir lyckligare för att jag går ner dom där kilona. Jag säger det varje dag, och jag säger det här. Fuck everything och var nöjd med dig själv! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0