Harry

 
 
Harry har växt så himla fort, för lite drygt två månader sen när vi hämtade honom var han så liten att man lätt kunde ta upp honom i famnen för att mysa. Han kan själv hoppa upp i min höga säng (ja, han får sova i sängen ibland. Finns det något mysigare än att ligga och mysa med en hund innan man somnar?) och han kommer och trycker sig mellan oss i soffan på kvällen när vi ser på film. Nu orkar han gå långa promenader och han vet vad han heter. Jag ångrar inte för en minut att vi köpte hund, det kan vara det bästa som jag har gjort på länge.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fynd

Helst ska dom vara minivalpar i minst ett år! Funderar på att skaffa en till hund som är mini hela livet ;)Lycka till med ditt våruppror!

Svar: Ja, helst så skulle dom ju vara pytte hela livet. Harry var lätt så att jag orkade bära honom när han kom till oss, nu är han stor, tung och hoppar själv :P
Memmie

2013-03-01 @ 19:13:00
URL: http://www.frokenfynd.se
Postat av: Emma

så himla fin hund!

Svar: Tack så mycket :) Ja, han är fin han, Harry :)
Memmie

2013-03-12 @ 23:30:37
URL: http://Giiru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0