Latisdag

Idag har jag varit hemma för att få ta igen mig lite, vaknade imorse efter åtta timmars sömn och var fortfarande så otroligt trött. Började dagen med kaffe och havregrynsgröt, så en så himla fin film. The story lady, absolut en av mina favoriter. 
 
 
Det handlar om en gammal dam, Grace som flyttar in hos sin dotter. Hon älskar att läsa sagor för barn och när hon märker att hon inte behövs på landets skolor så bestämmer hon sig för att prova att göra ett eget tv-program. Men snart får ett stort tvbolag nys om henne och allt går väl kanske inte riktigt som hon hade planerat. En så mysig och fin film, han ni inte sett?! Se den gratis online här :)
 
Nu ska jag fortsätta att dricka kaffe, titta på en annan film, klippa ut lite delar till olika syprojekt jag har i huvudet och kika på pinterest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0