Paket!

Idag kom det ett paket med posten, jag älskar att få paket (även om det oftast är jag själv som får betala dem..) Kunde knappt bärga mig från att slita upp paketet på plats, men lyckades väl behärska mig en aning. Paketet innehöll i alla fall två böcker som jag har spanat på ett tag. 
Bonniers stora bok om stickning, en riktig bibel. Där finns allt som man behöver veta om stickning! 
 
Stickarens stora mönsterbok, en superfin bok, full med användbara mönster. Den betalade Tony, så den fick jag i  födelsedagspresent. ♥ 
 
 
 
 
Båda böckerna kommer från adlibris, billigt och supersnabb frakt som vanligt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria JAG BLOMMAR

Böcker som är som karameller!

Svar: Ja, verkligen och kanske till och med bättre ändå!
Memmie

2014-03-05 @ 16:11:37
URL: http://www.jagblommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0