Lägenhet!

Dagen igår var kaos, började med att åka upp till Hovfjället för att träffa resten av klassen som var där. Och där stod allting stilla, för det var strömlöst. Drack en kopp sumpigt kaffe, solade lite och åkte vidare. Ner mot Torsby för att kolla på lägenhet. Lägenheten var nog en av de mysigaste som jag någonsin sett, ljus och fräsch. Förutom badrummet då, där bostadsbolaget en gång i tiden har matchat de blåvita småblomiga våtrumstapeterna med en RÖD matta. Förfärligt fult, men jag överlever nog. Hann bli nervös ett par gånger under dagen, bland annat när de som bodde i lägenheten påminde mig om att det var flera som hade tittat på lägenheten och att antalet ködagar spelar in. 
 
Det ordnades dock när vi kom ner till bostadsbolagets kontor, jag var först i kön! Så nu var ju lägenheten min om jag ville ha den. Efter en massa krångel med papper fram och tillbaka, så fick vi skriva kontrakt. Nu har vi en superfin lägenhet, 72 kvadrat och tre rum och kök som står och väntar på oss när jag har slutat skolan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0