Höjden av lyx, stickornas Rolls Royce å så lite garn

Min hjärna drömmer om nördiga saker, som nya stickor för sjuhundra kronor eller garn för flera tusen. Jag pratar om stickornas Rolls Royce, höjden av lyxighet, en nörds innersta dröm. Självklart pratar jag om KnitPro , min plånbok gallskriker av blotta tanken på att betala åttahundra kronor för stickor. Men, är man nörd, så är man. Men, eftersom att jag är student så får min nördhjärna stilla sitt begär lite. Det blir billiga stickor från ebay, så länge. Inte lika lyxigt, men vad gör väl det om hundra år! Om och när jag väl får jobb, så tänker jag i alla fall unna mig den lyxen. 
 
Bild på det finaste garnet jag någonsin har sett. Finns att köpa hos Magasin Duett där jag för övrigt också lånade bilden. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0