dags att städa!

Vaknade sent idag, även om jag gick och la mig ganska tidigt igår. Väcktes av vänner som ville kika in och bli bjudna på kaffe. Lägenheten ser ut som jag vet inte vad, stökig och skitig. Men vi bjöd in dem i stöket, såklart! Så resten av den här dagen ska vi städa och tvätta, bära upp saker som vi inte behöver just nu till Tonys lägenhet och försöka få lite ordning på torpet igen.
 
I fredags var jag hos min läkare, och äntligen fick jag svar på varför jag har varit så trött och sliten hela hösten.. Min sköldkörtel har sagt upp sig, vilket i sin tur gör så att jag blir otroligt trött, ämnesomsättningen är seg och jag fryser lätt. Men nu har jag fått börja med levaxin, så jag hoppas verkligen att det hjälper!
 
Jag hoppas att min lägenhet kan se ut lite såhär efter en ordentlig städdag. Drömma får man ju göra.. Bildkällan har jag råkat tappa bort, men bilden är i alla fall lånad från www.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cilla Karlsson

Ååå va trist när kroppen inte vill vara med, men skönt att du fått träffa läkare och fått hjälp till och med denna gång! :)
Stor kram till dig!

Svar: Ja, det var skönt på ett sätt att den äntligen gav upp lilla sköldisen. Har ju väntat på det ett par år nu. Får jag bara tillbaka lite energi så är allt perfekt igen :) Kram!
Memmie

2014-01-17 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0