Livet

Jag är så trött, hela tiden.. Skolan suger så mycket energi just nu, det är inlämningsuppgifter som ska fixas till och helst vara inlämnade flera veckor innan vi fått dem, muntliga redovisningar som ska göras och dessutom en himla massa utflykter med skolan som gör att vi får ännu mer hemarbete. Hela helgerna går åt till att vila och hitta ny energi. Men jag försöker att sitta så mycket jag kan vid symaskinen, det får mig att inte bli galen och tappa greppet helt och hållet och såklart så hänger jag med djuren och Tony ♥ 
 
 
 
 
Badkaret är också en bra plats att fly till när energin är i botten och man helst av allt bara vill gråta. Nog med gnäll (var bara tvungen att gnälla av mig en hel del) nu ska jag laga mat.. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0