All I want for christmas..

Nu börjar det närma sig jul, och jag har en liten önskelista som skriker om att få bli publicerad. 
 
Först ut är en ara, ganska dyr.. Men då behöver jag inte få någonting mer de kommande 25 åren ;) Så himla fin och en dag ska jag ha en. ♥ Bild hittade jag här
 
Världens konstigaste bok, codex seraphinianus. Så häftig! Har den nedladdad någonstans på datorn, men jag skulle vilja ha den riktiga versionen också. Jag skulle alltid bära den med mig, och jag skulle sova med den under kudden. Här hittade jag bilden.
 
Gamla biografstolar skulle inte heller vara fel, så snygga! :) Klick
Ett fallfärdigt gammalt hus, där skulle jag läsa böcker och dricka te hela dagarna. Klick
 
Annars så går det väldigt bra med pengar också, pengarna skulle gå till att hålla mitt skapande levande :) Alternativt så kan jag tänka mig ett gott te och en fin tekopp. Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0