Buhu buhu

Idag.. Har det hänt absolutely nothing, jag har legat som en död fisk i min soffa hela dagen. Däckad i mensvärken från helvetet, så otroligt fuskigt att inte killar är drabbade av dessa smärtor. Har dessutom råkat tappa en bok, tjock som bibeln och tung som en häst rakt ner i ansiktet på mig själv. Behöver jag säga att det också smärtade en aning? Så jag gick snabbt över till att ligga helt stilla i soffan och titta på roliga saker på youtube, där stannade jag hela dagen. Förutom dom 10 minuter som jag offrade för att åka till OK och köpa snus..
Inget pluggande, ingen motion och absolut ingen städning. Tony My little pony somnade precis, så nu är jag dessutom helt utelämnad till youtube i mörkret. Hoppas att jag överlever natten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0