Något nytt, spännande och fantastiskt

Idag städar jag bort det sista, sen så är lägenheten helt ren och fin igen. Ska bli så skönt att bara kunna vara, ta det lugnt och ägna mig åt de saker som jag tycker är allra roligast här i livet. Jag har slängt bort så mycket minnen, en markering för att något nytt börjar här och det gamla placeras in i album inuti mitt huvud. Det blir skönast så, att få bara börja om den här våren med att bara vara jag. Det ska bli spännande. 
 
 
Jag är så otroligt tacksam och glad över alla människor som står mig nära, som vill mig väl och som öser kärlek över mig. Något nytt och spännande börjar här och nu, jag känner det så väl att jag nästan kan ta på det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0