Ebayguiden

Ebayguiden, här är den! Från början till slut, såhär gör du. För att handla på ebay, så måste du först och främst ha ett ebaykonto, HÄR skaffar du dig ett sånt. Sedan för att kunna betala, så måste du ha ett Paypalkonto, och det skaffar du HÄR.
 
 
1. Börja med att skriva in www.ebay.se
 
 
 
 
2. Skriv in vad du vill titta på i ebays sökfät. Jag letade efter en snygg ryggsäck, sökte på "backpack" och "backpack skull" Tryck sedan ner listan över vilka länder du vill handla ifrån, jag valde Kina, tryck på sök. 
 
 
 
 
3. Du får upp en lista, eller ett galleri på grejer, bläddra tills du hittar något som du gillar!
 
 
 
 
4. Eftersom att jag glömde bort att printscreena osv när jag köpte ryggsäcken så kommer följande bilder att visa leggings som jag också klickade hem. I alla fall, när du har bestämt dig för att du vill köpa någonting, tryck på betala.
 
 
 
 
5. Du förhandsgranskar beställningen, adress hem till dig och så vidare. Tryck på "Gå till Paypal".
 
 
 
 
6. Paypal, skriv bara in ditt lösenord och tryck på logga in så kommer du rätt!
 
 
 
 
7. Tryck på fotsätt igen för att godkänna betalning av ordern. Efter att du har tryckt här så kommer du automatiskt tillbaka till ebay.
 
 
 
 
8. Tillbaka på ebay, tryck på bekräfta ordern.
 
 
 
 
9. Så, nu var du klar! Grattis, nu är det bara att vänta. Kvitton på din betalning skickas från paypal till din mejl. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0