På önskelistan

En sak som har stått på min inköpslista ett bra tag nu är faktiskt en bokkudde, så himla smart grej! Eftersom att jag aldrig gör en sak i taget, utan oftast stickar och läser samtidigt så har jag kommit fram till att jag behöver någon form av bokstöd. Och en bokkudde är ju en bra lösning faktiskt, får se om jag kan klicka hem den nu i vår!
 
 
 
Rött är en av mina favoritfärger, men även lila, orange och rosa är starka kandidater. 
 
Bilden är lånad härifrån, där man också kan köpa dom små kuddarna. Tror även att det finns att hitta på akademibokhandeln, men har inte sett efter själv.  

Kommentarer
Postat av: Cilla Karlsson

Köp lite kulor sånna som är till saccosäckar, på panduro och gör en egen! Fixar väl du plättlätt som är så duktig på sånt! ❤️🐶

Svar: Ja, det var ju också en idé! Hade inte tänkt så långt, men det var en bra idé. Kan ju inte vara så svårt att fixa ihop själv :) <3
Memmie

2014-03-14 @ 07:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0