Jag är tillbaka!

Bloggen tog en längre semester än vad jag hade planerat, jag har haft så mycket annat för mig i sommar så jag har inte riktigt hunnit med. Bland annat så har jag målat en massa saker, läst och bara varit hemma. Sommaren blev kanske inte riktigt så fantastisk som jag hade planerat, men när blir någonting någonsin som man har planerat? Var ledsen ganska många gånger, för att jag bor så långt ifrån världen tror jag.
 
Men nu är det skola igen och det känns helt underbart! Nu har jag någonting att göra om dagarna igen, dagarna blir meningsfulla och hela livet blir så mycket bättre. Jag tänker inte gnälla något mer nu faktiskt, utan ta tag i skolan det här året och göra så mycket roligt under tiden som jag bara kan. Nu ska jag börja blogga igen, jag lovar! Lämna kommentarer, i massor. Det gör mig glad och får mig att vilja fortsätta. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja!! Blogga på, vargör inte länka på din FB så fler får ta del av din fina blogg :)

Svar: Har funderat på det, men jag vet inte riktigt :P
Memmie

2013-10-10 @ 06:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0