Gott nytt år

2012 har varit ett år med både med och motgångar, jag har varit både ledsen och glad och jag har lyckats med saker som jag har drömt om. Jag har fått nya fina vänner, och upplevt många roliga saker. Jag hoppas att 2013 blir ett bra år, med många nya möjligheter och att jag får ha lika roligt.Jag ska försöka att göra bättre ifrån mig på bloggen nästa år, lägga ner mig mer och fortsätta att göra de sakerna som jag älskar. 
 
Jag hoppas att alla där ute får en bra kväll och en bra början på 2013. Jag ska snart hälla i lite färg i håret, plocka ögonbrynen, dra på mig kalasblåsan och gå bort till grannarna där det vankas mat och fest.
 
Var rädda om er och GOTT NYTT ÅR! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0