Stanna eller gå?

Jag har funderat mycket på en sak på senaste tiden.. Jag har funderat på att flytta bloggen och använda mig av blogspot i stället. Men jag vet inte än, har inte bestämt mig riktigt. Stanna eller gå är det stora frågan just nu? Eller kanske bara ta tag i det som jag har funderat på så himla länge och skaffa egen domän? 
 
Jag funderar, fram och tillbaka. Läser jämförelser, bestämmer mig för att sedan ångra mig igen. Jag har ju använt blogspot förut och jag vet att det fungerar bra. Den största orsaken till att jag inte har flyttat än är just den att jag måste komma på en ny adress.. Eftersom att både memmie och memmies.blogspot.com råkar vara upptagna. ÅÅÅÅH! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Trivs du inte på blogg.se? Jag hade blogspot tidigare och bytte efter 6 år till min egen domän. Det var skönt att samla allt, blogg och shop på samma ställe. Men jag tyckte om blogspot.

Svar: Nej, jag trivs inte nått vidare på blogg.se faktiskt. Jag tycker att det är alldeles för mycket småfel och buggar sedan de uppdaterade sin design. Har bloggat i flera omgångar, och jag måste nog säga att jag föredrar blogspot. Jag har funderingar på att ta tag i jobbet att fixa till en egen domän, men jag är fortfarande kvar i planeringsstadiet. Jag får se hur jag gör, provade att starta upp en ny blogg för allt mitt garnknåpande på blogspot. Får se hur det känns! :)
Memmie

2014-03-30 @ 08:55:53
URL: http://www.jagblommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0