Kärleken till en katt

Jag gör inte så mycket om dagarna, det händer liksom ingenting i mitt liv just nu. Jag vaknar på morgonen, dricker kaffe, äter kanske lite frukost, klär på mig det första som jag får tag i när jag öppnar garderobsdörren och stressar iväg till skolan. Kommer hem, är för trött för att göra någonting alls, äter och somnar. Därför bloggar jag inte så mycket just nu, för att skolan är så bra på att ta all min energi. Men jag hoppas att det blir bättre när jag blir klar med skolan i vår. Då ska vi flytta, först ner till Torsby. Sedan vill jag vidare ut i världen, eller i alla fall Sverige.
Vi får se. 
 
 
 
Tony och Murre ♥ Nu har det älskade kattskrället bott hos mig i 6 år, om jag har räknat rätt. Han är väldigt speciell och jag tog hand om honom när ingen ville ha honom. Lovade honom ett hem för livet och jag har inte ångrat mig det minsta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0