Älskade lördag

Bild från i somras när jag och finaste hade mysmiddag i trädgården♥
 
Idag är det lördag, åh vad jag älskar lördagar.. Först och främst att få vara uppe så länge jag vill på fredagskvällen, och sen att få sova så länge jag vill på morgonen. Brukar bli väckt av att Harry kryper upp i sängen och lägger sig mellan oss för att få lite morgonkärlek. Sedan äter vi frukost i lugn och ro, tittar på bra serier och dricker kaffe. Sen så har man hela dagen på sig att göra saker som man tycker om. Sy, slösurfa, läsa, dricka te och titta på serier.
Men den här lördagen ska vi tvätta och städa, för ikväll har vi bjudit grannarna på middag. Ska bli mysigt! 
 
Ha en fin lördag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0