2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Tog körkort, det bästa som jag har gjort i mitt liv, hittills. 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja               

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej

 

Vilka länder besökte du?

Norge som längst.

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer tid för att kunna göra de saker som jag älskar, fota, läsa och bara vara.

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Det enda datum som kommer upp i mitt förvirrade huvud är 1 februari. Dagen då jag fick körkortet.

 

Vad var din största framgång 2012?

Framgång och framgång, att jag blev ännu bättre på att bara vara mig själv kanske?!

 

Största misstaget?

Har inga stora misstag att räkna upp här faktiskt.

 

Bästa köpet?

Harry och min nya dator, men Harry vinner överlägset.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, har varit glad många gånger under 2012.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Jag vet inte, kanske Carla Brunis Quelqu'un m'a dit. Jag gillar den.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Båda delarna, jag har varit väldigt glad, och väldigt ledsen.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Badat badkar, läst, skrivit, fotat och myst hemma.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat, gråtit. 

 

Blev du kär i år?

Ja

 

Favoritprogram på TV?

Simpsons, såklart! 

 

Bästa boken du läste i år?

Jag vet inte riktigt, kanske Miss Peregrines hem för besynnerliga barn. Den var fin.

 

Största musikaliska upptäckten?                

Ingen större

 

Något du önskade dig och inte fick?

Önskar inte så mycket, flyter hellre med lite i livets ström.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Oj, ingen aning.. Det minns jag inte, åt smörgåstårta antar jag.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Säkert finns det någonting som skulle kunna ha varit bättre. Men jag föredrar att inte sukta för mycket, livet förlorar lätt sin charm då.

 

Vad fick dig att må bra?


Harry, min fina mjuka lilla valp. Alla fina filmer som jag har sett, sällskapet och festerna.

 

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Jag bryr mig inte så mycket om kändisar.. Men jag gillar Johnny Depp, kanske för att han spelar så jävla bra i Tim Burtons filmer. 

 

Vem saknade du?

Min bror och min farmor i himlen och många fina vänner som bor långt bort

 

De bästa nya människorna du träffade?

Elin och Tony

 

Mest stolt över?

Att jag har egna ben att stå på, jag vet att jag är stark och att jag klarar av de allra flesta prövningar som livet ger mig.

 

Högsta önskan just nu?

Att jag får må bra, vara frisk, glad och lycklig.

 

 

Listan stal jag lite brutalt av evelinamaria.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0