Sjukdomssnack

 
 
 
 
Lagom efter julstressen så passade hela kroppen på att säga upp sig.. Eftersom jag är en känslig varelse så har jag självklart gått och blivit förkyld. Så nu orkar jag i princip bara sova, nysa och kolla på film. Julklapparna får jag blogga om när bacillerna lämnar min kropp. Men jag har haft en fin jul i alla fall, åkte ner till mamma och pappa, åt mat och drack kaffe för att sedan åka vidare till Kristinehamn och Tonys familj. Hade supermysigt hela julen och nu är jag som sagt förkyld. Kravlade mig upp idag i alla fall för att åka iväg en sväng till loppis och kika. Hittade en bakmaskin, helt ny för 100 kr. Bra köp! Nu ska jag fortsätta att titta på film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0