Brödbak

Roade mig med att prova ett recept jag hittade tidigare idag, hubbabubba-bröd. Supergott och enkelt att baka! Här hittar ni receptet.
Fixade pizza till middag, men eftersom att mina pizzor alltid blir så förfärligt fula så finns det inget bildbevis på detta..
 
 
Slängde ihop en brödpåse också av en vit linnehandduk och en bit hampasnöre också, vek bara ihop på mitten och sydde raksöm längs ena långsidan och botten, klart! Bilderna blev verkligen inte bra alls, men varken kameran eller datorn ville samarbeta. Nu ska jag lägga mig och läsa, jag är verkligen så himla trött! Tur att vitaminerna som jag har köpt kommer imorgon. Natti ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cilla Karlsson

Ååå detta måste testas, fin påse och jag älskar trälådan! Puss o kram

Svar: Ja, testa! Det var supergott faktiskt (brödet, inte trälådan!) och det var riktigt mysigt att äta rosa bröd till frukost :) Trälådan har vi hittat i något ödehus och adopterat ;) Puss <3
Memmie

2013-12-05 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0