Plugg

Idag har jag varit och hämtat ut lite julklappar, och en för tidig julklapp till mig själv. Sen har jag suttit i flera timmar med min uppsats om franska revolutionen, inte kul alls. Just nu så tar jag en liten paus från skrivandet och bloggar lite i stället. Igår satte vi upp lite hyllor och grejer här hemma, väntar på att mina nya tapeter ska komma.. Men det verkar dröja!
 
 
En liten smygtitt på hur jag bor, resten visar jag när jag har städat och när allt är på plats.
Dom små hyllorna med alla skumma kort på satte vi upp igår. Till höger syns min julkalender med lyckotroll. Längtar efter 1 december nu!
 
Det lilla skåpet med muminfigurer i kom också upp på väggen. Bilden råkade visst bli lite suddig..
Och tillsist en fruktansvärt seriös bild på mig själv, i blått. Snyggt om jag får säga det själv!
 
Nu ska jag återgå till min uppsats, och sedan ska jag röja upp lite här innan en kompis kommer hit för tjejkväll och några glas vitt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0